Hoe zit dat eigenlijk bij jou, als ik mag vragen? Ben jij soms ook iemand verloren, die je close was? En weet je een beetje hoe ik mij voelde, de afgelopen jaren. Maar het leven gaat door, en het leven is om van te genieten, toch? k zou dat graag met jou willen doen, dus ik hoop in eerste instantie op een leuke kennismaking,
Ik heb iemand nodig die voor me kan zorgen en zijn aandacht kan tonen. Ik ontmoet graag iemand die lief en zorgzaam is, iemand die dingen wil doen die me gelukkig kunnen maken. Een volwassen en verantwoordelijke man die de kleuren graag in mijn leven terug wil brengen.
altijd moeilijk om hier iets nuttigs in te vullen, maar te beginnen moet je wel bespraakt zijn, sociaal, open, eerlijk en spontaan. Ik hou niet van stille mensen. er mag veel gelachen worden en gefeest. ben zelf ook van een gezellig partijtje