Een man die ook niet meer alleen wil zijn maar toch niet wanhopig is. Je moet ook wel overweg kunnen met het feit dat ik een hond heb want hij is mijn trouwste vriend. Sportief mag je ook gerust zijn, wie weet is dat iets wat we op termijn gewoon samen doen. Spreek ik je snel?
Jij bent een positief ingestelde man ook als er iets is, weet je dat het goed komt. Weet je dat achter die wolk de zon schijnt. Zo'n man zou ik graag willen ontmoeten. Je hebt humor en bent standvastig.
Natuurlijk ben ik niet zo onschuldig dat begrijp je wel. Ik ben zelf een lolbroek namelijk. Hoop dat jij het ook bent. Samen ook eens wat lol trappen dan op een terras. En ja ik ben degene die je dan in een zwembad duwt als het zo heet is. Moet kunnen toch?
Ik wil dat mijn man eerlijk en respectvol met mij is. Ik wil dat mijn man mijn leven is. En ik weet zeker dat ik alles aan mijn liefdevolle toekomstige partner kan geven. Ik waardeer kwaliteiten als eerlijkheid, humor, sterk karakter, verantwoordelijkheid, vrijgevigheid en trouw. Heb jij al die kwaliteiten
Ik heb iemand nodig die voor me kan zorgen en zijn aandacht kan tonen. Ik ontmoet graag iemand die lief en zorgzaam is, iemand die dingen wil doen die me gelukkig kunnen maken. Een volwassen en verantwoordelijke man die de kleuren graag in mijn leven terug wil brengen.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Sylviexxx, 51 jaar · Houten
Hoe dan ook, als je geïnteresseerd bent om mij beter te kennen, laat gewoon een bericht achter. Laten we elkaar dan leren
Annemieke47, 52 jaar · Haarlem
LadyNuria, 50 jaar · Menen
Ik wil graag mooie, levendige vrienden te hebben. Het zou heerlijk zijn geweest om kaarsen op mijn verjaardagstaart uit
MartyD0, 51 jaar · Gavere
Ben je net als mij het alleen zijn meer dan zat, en wil je al je vrije tijd steken in het opbouwen van een fijne relatie waar toekomst
Costanza, 50 jaar · Tienen
Stel. Gehuwd of Samenwonend of In een relatie. Jullie weten zeker dat je een trio wilt of dat je wil toekijken terwijl ik bezig
Rian1968, 53 jaar · Lelystad
Goed verzorgd en hygienisch ! Absoluut een must voor mij. Verder niet echt veel voorkeuren, naast de spanning moet er zeker