Het leven begint met veertig zeggen ze wel eens, heb jij ook het gevoel dat je nu pas een beetje begint met leven? Kinderen de deur uit, minder werken en je houdt opeens veel meer vrije tijd over. Wij jij dat ook, tijd en ruimte voor de dingen die jij belangrijk vindt?
Ben jij net als ik een levensgenieter en kan jij de oren van mijn kop kletsen of leuke grapjes maken en mij laten lachen? Dan ben jij voor mij de aangewezen persoon.
Jij kunt je inleven in een andere persoon en weet wat die dan nodig heeft. Ik houd er van dat er iemand thuis is die mij liefdevol kan opvangen na een drukke werkdag. Als jij je daar goed bij voelt, laat het mij dan snel weten