ik zoek een lieve, zorgzame attente man die mij geborgenheid kan en wil bieden....Mannen die op zoek zijn naar een one night stand gelieve mijn profiel te laten voor wat het is. En gelieve ook te reageren met foto, je ziet mij tenslotte ook als het goed is. Dus graag alleen serieuze reacties, dan krijg je zeker een reactie!
Wij gaan samen alles doen waar we maar zin in hebben en dat kan ik je nu al vertellen. Het is heerlijk om daar voor te gaan en daar werk van te maken. Dat is ook wat we samen van plan zijn hoop ik?
Ik hou ervan om een ??man te hebben en ook tijd met hem door te brengen. Dat is zo'n goed gevoel. Alleen is zo alleen en ik denk dat we elkaar zeker aankunnen! Voel jij hetzelfde?
Ken jij het gevoel? Heb jij ook iets dergelijks meegemaakt of heb je gewoon behoefte aan leuk gezelschap om samen te genieten van het leven wat wij nog voor ons hebben? laat dan zeker een berichtje achter.