Deze rijpe 40-jarige vrouw komt uit Den Haag en is op zoek naar een knaap voor sex! Stuur 770621 een mailtje en spreek wat af!
770621, 40 jaar · Den Haag
♥ Zuid-Holland
♥ Ik heb rood haar
♥ Ik rook
♥ Ik heb geen tatoeages's
770621 is op zoek naar: volgt
Stuur een berichtje aan 770621 Meteen sexdaten met 770621 Afspreken
Ook deze rijpe vrouwen uit Zuid-Holland zijn nog op zoek naar sex
Goudsmid1949, 67 jaar · Schoonhoven
♥ Zuid-Holland ♥ Grijs haar ♥ Bruine ogen ♥ Gezet lijf
Ik zoek gewoon een leuke man om mijn oude dag mee te kunnen slijten. Nu lijkt een jongere man mij wel het beste bij mij passen omdat ik geen standaard bejaarde ben.
Zend
Elzbetth , 66 jaar · Bergschenhoek
♥ Zuid-Holland ♥ Blond haar ♥ Grijze ogen ♥ Slank lijf
Een aardige man met een goed hart die mijn vriend wil zijn. Ik hou ervan om gewoon tijd door te brengen met een aardige man, over van alles kunnen praten en gewoon plezier hebben! Ik hoop dat je vriendelijk en behulpzaam bent!
Zend
Goudsbelegen, 67 jaar · Gouda
♥ Zuid-Holland ♥ Blond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Heeft ze nog niet ingevuld
Zend
Tijgetje, 65 jaar · Leiden
♥ Zuid-Holland ♥ Bruin haar ♥ Groene ogen
Openminded, gelijkgestemt en gepassioneerd
Zend
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
VlaamseSlavin, 67 jaar · Rumbeke
Ik zit momenteel zonder meester en ben op zoek. Vind jij het spannend om een slavin te hebben? je mag me de hele dag bevelen geven
Veerebier, 65 jaar · Biervliet
Eysoma, 65 jaar · Maasbracht
Gezellige man die ook van af en toe een borrel houd, het leven toelacht en een gezellige tijd wil hebben. Zich ook weer een beetje
Vlissingen64, 68 jaar · Vlissingen
Ik wil graag een leuke lange man ontmoeten,wel iemand die vrij is en geen one night stands gewoon om te beginnen een leuke vriendschap,
Mafrliro, 70 jaar · Boekhoute
Ik zie graag mannen met een verzorgde (korte) baard, al is uiterlijk niet het belangrijkste. Zou graag kennismaken met een
Vooraltijd50, 70 jaar · Heerlen
Je zit graag in de kroeg en bent iemand die van gezelligheid houdt. Je ergert je niet snel aan andere mensen en laat ze in hun