Je moet geen vaste relatie verwachten van mij. Misschien een paar weekjes hooguit tot ik weer de kriebels krijg. Ik hou van vrijgevochten mannen, vlot, vrij, type casanova, harten jager en dromer tegelijk. Of vraag ik nu teveel? Haha. Nee hoor, lekker jezelf zijn. Doe ik ook.
Ik zou graag iemand vinden die van mij het gelukkigste meisje zal maken, ik hou van een vent die groter is dan ik., Omdat ik klein ben, ik wil dat je een fatsoenlijke kerel bent met passie, volle trots en ook respectvol.
Ik vind het heel erg leuk als een man ook initiatief neemt en het leuk vindt om dingen te ondernemen. Een avond op de bank kan ook heerlijk zijn. Bezorg jij mij die ene kriebel? Ik ben benieuwd.