Je moet geen vaste relatie verwachten van mij. Misschien een paar weekjes hooguit tot ik weer de kriebels krijg. Ik hou van vrijgevochten mannen, vlot, vrij, type casanova, harten jager en dromer tegelijk. Of vraag ik nu teveel? Haha. Nee hoor, lekker jezelf zijn. Doe ik ook.
Je bent single ! want ik wil niet stoken in een goede huwelijk of zo. Je houd van reizen en de zon. En je vind het heerlijk om dan ook nog wel een evt relatie aan te gaan..
Ik ben niet bang om grenzen te verleggen omdat ik geloof in het lot en dat ik mijn ware liefde zal ontmoeten , iemand die een zorgzame en trouwe man is . Iemand die kinderen en een gezin wil hebben.