Ik ben op zoek naar een metgezel / vriend. Iemand om van te houden en iemand om van me terug te houden. Iemand om mee te praten. Een zorgzame persoon die voor me zorgt als ik ziek ben. Een live en laat leven mentaliteit.
Ik vind het heel erg leuk als een man ook initiatief neemt en het leuk vindt om dingen te ondernemen. Een avond op de bank kan ook heerlijk zijn. Bezorg jij mij die ene kriebel? Ik ben benieuwd.
Ik zou graag iemand vinden die van mij het gelukkigste meisje zal maken, ik hou van een vent die groter is dan ik., Omdat ik klein ben, ik wil dat je een fatsoenlijke kerel bent met passie, volle trots en ook respectvol.