Ik heb ervaren dat mensen via deze weg veelal opener en oprechter zijn dan als je iemand face2face spreekt. Dit is voor mij de belangrijkste reden dat om hier iemand te ontmoeten. Herken jij jezelf in: eerlijk, open, rustig, intelligentie, slanke bouw, humorvol? Dan wil ik graag een berichtje van je ontvangen.
Een warme man die mijn leven weer een beetje kleur kan geven, gewoon genieten van de kleine dingen die we samen kunnen ondernemen en vooral lief voor elkaar zijn.
Je bent een nette man, die een vrolijk karakter heeft. Je staat er voor open om met mij dingen te gaan doen, kopje koffie drinken, avondje uit. De normale dingen van het leven, samen met mij te delen.
Ik ben al een tijd alleen en dat past gewoon niet bij mij! Ik ben zeker nog ondernemend en doe nog erg veel. En zoek iemand die zich daarin ook helemaal kan vinden.