Kan er weinig meer over vertellen dan ik al heb gedaan denk ik. zou het gewoon heel leuk vinden om leuke dingen te ondernemen met een man, dat is alweer zo een tijd geleden. Samen op stap, kletsen, lachen en genieten van alles om ons heen. Zie je dat zitten, ben je goed verzorgd en lief, dan hoor ik graag van je!
Ben jij een gezellige man, sta jij op en om mij te leren kennen en te zien wat er van kan komen en ben je zelfstandig want dat vind ik wel belangrijk laat dan snel gezellig een berichtje voor mij achter.
Een man die wel voor wat uitjes in is. Geen man die alleen maar thuis wil zitten. Uiterlijk en leeftijd geef ik niet zo heel veel om zolang je maar wel verzorgd bent en weet wat je wil in het leven. Heb jij zin in een nieuwe uitdaging?