Een rustige man die het leuk vind om dingen te ondernemen en die een goed gesprek niet uit de weg gaat. Kinderen zijn uiteraard geen bezwaar. Ben je het alleen zijn ook een beetje moe en mis je ook die arm om je heen?
Ben jij een gezellige man, sta jij op en om mij te leren kennen en te zien wat er van kan komen en ben je zelfstandig want dat vind ik wel belangrijk laat dan snel gezellig een berichtje voor mij achter.
Je bent een sterke man die gezond in het leven staat. Daarnaast ben je een beetje zoals Jim Carrey in de film Yes Man, je doet alles en zegt nooit nee. Levenslust is dus belangrijk :)
Ben jij een man die ook toe is aan iets vast met een leuke dame? Je bent net als ik ook zorgzaam, in elk geval wel een beetje en hebt waardering voor je partner. Zullen wij dan samen een afspraakje gaan plannen?