Jij bent een lieve man die ook alleenstaand is. En net als ik ben je dat zat. Je leeftijd is niet belangrijk, wel dat je nog energiek en vol levenslust zit.
Dit is op zeer korte termijn, liefst zo snel mogelijk. Als het kan voor meerdere keren. Je bent goed geschapen en kan een vrouw goed verwennen. Het gaat niet om een vaste liefdesrelatie maar puur voor de seks. Heb jij interesse, stuur mij een bericht met foto
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
HereIsGilly, 59 jaar · Martenslinde
De man die ik zoek is een man die precies weet hoe hij een vrouw als ik moet behandelen. Je neemt je tijd en je zult er alles aan
Poppedoll, 55 jaar · Veendam
Een lekker viespeuk die net als ik ook wel eens aparte dingen heeft gebruikt om zichzelf te verwennen en die daar ook wel ideetjes
Beike1960, 57 jaar · Havelte
Ik zoek iemand voor een nieuwe start en ik hoop dat ik dat ene vonkje hier zou kunnen vinden. Ik ben in eerste instantie op zoek
Alice1960, 57 jaar · Assen
Een man die alles kan doen om me gelukkig te maken. Een man die me geen pijn zal doen, want voor hem ben ik zijn engel. Een man die
Shirleyxxx61, 56 jaar · Almere
Ik haat, mensen die veel liegen. leugenaars gaan naar de hel toch? Ik wil een eerlijke man, en natuurlijk als je er goed uitziet,