Als je me goed zult behandelen dan ben ik de meest perfecte vrouw voor jou. Vertel me wat wil je allemaal wilt doen met mij en wat jij verwacht van onze relatie, alleen dan kunnen wij het beste uit ons halen en echt gelukkig worden met elkaar.
Wat zoeken en bieden wij: Vlot, schoon, verzorgt, intiem geschoren, geen BBS, privacy. Ben jij die lekkere jonge atletisch gebouwde man met een flink formaat en een goed uithoudingsvermogen, vrouwgericht (het gaat dus niet alleen om jou) heb je geen problemen met het maken van foto's en video (voor
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
KantoorMadam, 59 jaar · Leuven
ik zou graag een intelligente man met wie ik kan praten willen vinden, delen wat het leven te bieden heeft: de sport samen (maar
Bigboobies4u, 58 jaar · Rijperkerk
Als je man bent en wilt gewoon lekker genieten zonder verplichtingen achteraf en je bent niet een van mijn directe buren dan
Think2 , 57 jaar · Deurne
Je bent een echte heer en je bent ook hier om iets zinvols en echts te vinden. Als we eerst vrienden kunnen worden, zou dat het
Tijgerleliee, 57 jaar · Hilversum
Ik ben wel serieus in wat ik zoek, ondanks mijn gezellige kan, dus ik hou niet zo van berichtjes met ongepaste verzoeken daarin.
Sondra, 58 jaar · Lelystad
Ik zoek een leuke heer, waarmee ik leuke dingen zou kunnen ondernemen. Ik ben op zoek naar liefde en warmte en zou dan op prijs
Hosseflos, 55 jaar · Staphorst
Ik kan van alles op gaan noemen natuurlijk en zo het perfecte plaatje te creëren, maar ik denk dat ik dan alleen mezelf