Een leuke fijne vriendschap met een heerlijke tijd samen, en wie weet is daar nog ruimte voor liefde. Ik sta er open voor en het kan alle kanten op. Wij zijn degene die daar over gaan, gaan we op ontdekking?
Ik hoop dat hier alleen leuke mannen zitten, maar daar ga ik in elk geval wel van uit. Jij bent dus per definitie een leuke man, en je ziet er ook nog eens leuk uit. Nou gewoon even reageren en dan gaan wij samen er een gezellig avondje van maken.
Ben je ook graag een met de natuur? Als je dat bent, is het voor ons een groot goed om gelijk te hechten. We willen het allebei dus alles wat we moeten checken is of we met elkaar klikken.