De ideale man bestaat niet. Of toch wel? Ben jij de ideale man voor mij? Empathisch vermogen, romantisch, een heer in bed die weet hoe hij mij moet verwennen en doet kronkelen van genot? Ik hou van sportieve mannen, liefst geen voetbal liefhebber of anders 1 die niet ALLE voetbalwedstrijden hoeft te kijken. Een man met een hobby vind ik een pluspunt! Lekker je eigen ding kunnen doen vind ik erg belangrijk. Oh ja, nog 1 ding. Jaloezie vind ik een echte afknapper dus...
Een man die er hetzelfde van wil maken als mij, dan hebben wij al een mooi begin gemaakt. Lijkt me leuk om mee te maken. Genieten van elkaars aanwezigheid.
Zou je me willen leren kennen? Verrijk mijn hart en mijn leven. Jij bent iemand die graag lacht en het beste uit jezelf haalt en het leven neemt zoals het komt! Ben jij een man die dol is op romantiek en een vuur tussen ons tweeën doet oplaaien? Ik geef het toe: ik wil je!