Zoeken doe je hier dat is wel duidelijk. Je roept niet op straat wie wil mij. Het is toch een soort chemie die moet gaan ontstaan. En als het je dan ook nog eens lukt om diegene te vinden dan ben je een gelukkig mens.
Misschien heeft het leven je af en toe niet echt goede kaarten in de handen gegeven maar tijden veranderen...geef de liefde nog een kans, dat is alles wat ik vraag. Hoe eng het ook kan zijn, is het niet enger om aan het einde van het leven te moeten terugkijken en te zien dat je liefde een paar keer voorbij hebt
ik weet niet precies wat ik voor ogen heb, maar ik hoop een man te vinden die houdt van het motto- doe naar gewoon, dat is al gek genoeg. Want ik ben ook een gewone vrouw die op zoek is naar een gewone man. Maar wel een man die mij als persoon kan en wil waarderen en wel een man die dol is op lekker eten want ik doe mijn
Ik hoop dat je je hart al gebroken hebt. Ik hoop dat je hebt laten zien wat liefde niet is. Ik hoop dat je het ergste hebt gehad met je verleden of huidige relaties. Ik hoop het alleen maar omdat ik niet wil dat je dat met mij doorneemt. Ik wil niet gewoon een andere persoon in je leven zijn die kwam en vertrok. Ik