Ik wil een leuke vriendschap en wie weet meer, daar zou ik me wel erg goed bij voelen. Doen wat we ook maar leuk vinden zonder verplichtingen. Zullen we het er voor doen?
Sportieftype, 61 jaar · Meerhout
Wil jij mijn eenzame avonden vullen met liefde en genot en plezier?
PoolLady, 61 jaar · Steenbergen
Ik ben weinig thuis, maar als ik thuis ben hou ik wel van romantisch aandacht van een man. Ik ben 2 keer getrouwd geweest en ik begin er geen 3de keer aan die onzin. Ik ben wel op zoek naar een leuke relatie voor langere tijd
Rijpe dames in de chatbox
HetZonnetje, 61 jaar · Gent
♥ Oost-Vlaanderen
♥ Ik heb grijs haar
♥ Ik heb bruine ogen
♥ Ik rook niet
♥ Ik heb geen tatoeages's
♥ Ik heb een slank lichaam
HetZonnetje is op zoek naar:
Ik zal vertellen wat ik niet wil: geen kniezer, geen pessimist of negatief ingesteld persoon die over alles wel iets te klagen heeft.
Een actieve man, spontaan, zijn hart op de juiste plaats, meelevend en meevoelend. Maar vooral eerlijk en rechtuit. Ik ben dat zelf ook en weet graag waar ik aan toe ben.
Ik hoop dat je je hart al gebroken hebt. Ik hoop dat je hebt laten zien wat liefde niet is. Ik hoop dat je het ergste hebt gehad met je verleden of huidige relaties. Ik hoop het alleen maar omdat ik niet wil dat je dat met mij doorneemt. Ik wil niet gewoon een andere persoon in je leven zijn die kwam en vertrok. Ik
Abagale, 64 jaar · Eeklo
♥ Oost-Vlaanderen ♥ Gekleurd haar ♥ Bruine ogen ♥ Dik lijf
Sowieso moet jij een dikke paal hebben, want wanneer je erin gaat, moet ik kunnen schreeuwen van de pijn die je me geeft. Mijn klitje is lekker strak en glad voordat je erin gaat, maar voor jou moet het toch moeilijk zijn om je paal naar binnen te drukken. Je wilt met mij geen relatie beginnen, maar wilt mij
Ik zou graag een maatje willen om samen die wandelingen mee te maken en te gaan voor een mooie vriendschap en wie weet wat er nog meer van komt. Heerlijk om daar voor te gaan!
Nu weet je iets over mij, zou je ook iets over jezelf kunnen zeggen? Dat zou ik namelijk heel erg op prijs stellen. Misschien even een goed gesprek aanknopen?
Als je al meteen begint over een relatie, dan loop ik weg. Ik hou er wel van als mensen hun eigen mening hebben en zich daar niet gemakkelijk van laten afbrengen. Maar respect is wel noodzakelijk en ook een absolute vereiste. Ik rook zelf niet, heb er geen problemen mee als iemand dat wel doet maar dan het liefst