Iemand die ook actief is, op de bank zitten kunnen we nog wel doen als we oud zijn. Wel iemand die single is, delen wil ik niet doen. Afstand is niet echt belangrijk maar ik moet er wel kunnen komen met openbaar vervoer, een auto heb ik nog niet en ben bezig met mijn rijbewijs. Je bent een dierenvriend, ik heb 2 konijntjes, 1 rooie kater en een verzorgpaardje.
Natuurlijk ben jij net zo geil of nog geiler als ik, lekker met jezelf aan het spelen, maar jouw pik wilt liever ook in een echt sappig kutje toch? De smaak van mijn sapjes daar zul jij van genieten en je neukt mij het liefst overal!
Ontvangen kan ik niet maar ik kan wel naar je toe komen. Ik spreek het liefste overdag af maar ook 's avonds kan ik me wel eens vrij maken. Je mag gerust jonger zijn dan mij, dat vind ik niet erg. Eigenlijk doet leeftijd er helemaal niet toe, als je maar geil en potent bent en van spannende dingen houdt.
Ik wil weten of we alles kunnen hebben, precies zoals we het voor elkaar gaan doen. Zoek je hetzelfde? Ik hoop het, want ik heb veel voor ons in petto.
Een echte lieverd, een man die tegen een stootje kan maar er ook echt voor mij is, en dat ben ik natuurlijk ook voor jou. Hou van een wijntje en lekker eten, reizen en er samen op uit te gaan.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Mosseltje72, 45 jaar · Middelburg
Vind jij net als ik dat je voor seks de tijd moet nemen, en dat je allerlei verschillende standjes moet proberen? Wie weet doen
SingleYuo, 49 jaar · Born
Een man die kan denken dat we kunnen opschieten en doorgaan met wat hij begon. Wil je dat ik op je plaats blijf of dat je wekenlang
Marjay, 48 jaar · Kortrijk
Helaas kan ik alleen hier ontvangen als mijn vriendin op werk is, wat voornamelijk in de ochtend is en overdag. Ik ben kok en
Iesa-X-mijn, 46 jaar · Lommel
Iemand met een open geest. Een die voor mij zorgt. Een die me zo speciaal kan laten voelen.
Kasterleeke, 46 jaar · Kasterlee
Een man die eigen vervoer heeft. Die er goed uit ziet en daar bedoel ik mee verzorgd. En die er ook aan toe is om een nieuwe fase