Als je op zoek bent naar seks en je wilt het elke dag van je leven hebben. Stuur me gewoon een bericht en laten we kijken of we hiermee akkoord gaan. Wees gewoon simpel en eerlijk en ik denk dat we samen goed in bed kunnen zijn.
Ik heb een eigen zaak maar ben niet meer zoals vroeger 7 dagen in de week aan het werk gelukkig dus ik heb zeker veel tijd om in een man te steken als het wat wordt. Ik val op doortastend verrassend en een klein beetje romantisch.
Jij wilt alleen sex en vind het niet erg om je gebruikt te voelen als wij klaar zijn. Ik zoek geen liefde want ik heb even een pauze genomen van mijn vorige relatie en die zou misschien weer op gang komen. Geen jaloerse type en aanhankelijk. Deze mami heeft wel wat ruimte nodig als ik er behoefte aan heb.
Je bent een keurig persoon die op zoek is naar een relatie voor de lange termijn en geen one night stand. Je behandelt vrouwen met respect. De rest bespreken we later wel.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Mapssie, 49 jaar · Meldert
Jij bent een man die veel energie heeft en liefde wil geven. Het maakt niet uit of je ouder of jonger bent, wel of geen kinderen
Goldenpuppy, 48 jaar · Middelburg
Bereid zijn om voor ware liefde te verhuizen, ook opzoek zijn naar wat meer in het leven. Lekker genieten van het zeeuwse landschap
WoodsLissa, 48 jaar · Sas van Gent
Ik wil een man die hard kan neuken en vies kan praten
Hottelady72, 45 jaar · Ingen
Het enige wat ik wil, is dat je me goed behandelt. Je geeft me wat ik nodig heb, ik wil veel orale seks en je neemt me in allerlei
Nekita2013, 47 jaar · Haarlemmerliede
als je maar geil bent
Ellen12, 49 jaar · Leerdam
lieve eerlyke man die een warme relatie met my en m n dochter op wil bouwen