Als je denkt dat ik goed genoeg voor je zal zijn, dan moet je me dat gewoon laten weten. Ik zal je een goed gevoel geven als we samen zijn en je echt gelukkig maken, je zult niet teleurgesteld zijn in mij.
Een leuke geduldige man die echt vastberaden is en die niet snel opgeeft als het even tegen zit. Die zich helemaal durft te geven en ook zelf veel geeft. Kortom een man met zijn hartje op de goede plek en die ook toe is aan wat meer liefde in zijn leven.
Ik zou een man willen leren kennen , eentje dat niet reikt naar de wolken , niet teveel verwacht van mij omdat hij te hoog wil klimmen.om dan samen die hoogte te gaan verkennen,
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Theaa, 51 jaar · Genemuiden
Een nette heer dus, ook qua kleding en uiterlijke verzorging maar ook qua sociale omgang met mij en anderen. Je hebt normen
Goudvinksje, 53 jaar · Brugge
Als jij er een beetje hetzelfde over denkt dan ik moeten wij misschien eens praten! Het begint meestal met een leuk etentje
Annna19671015, 50 jaar · Terneuzen
Jij bent single, en je bent er aan toe om je in een nieuw avontuur te storten met een leuke en gezellige vrouw. Je bent lief en
Gliss, 54 jaar · Amstelveen
Een man verre van simple-minded of doorsnee ! Ondernemend, levensgenieter, humor (als je maar niet t hards lacht om je eigen
Monique24, 50 jaar · Veldhoven
Ik zoek een relatie misschien wel met jou...
Mia4Men, 53 jaar · Oeren
Wil je een andere keer uitgaan en een koffie pakken samen. leuke gesprekken voeren. We kunnen iets bedenken om nu te doen.