Als je denkt dat ik goed genoeg voor je zal zijn, dan moet je me dat gewoon laten weten. Ik zal je een goed gevoel geven als we samen zijn en je echt gelukkig maken, je zult niet teleurgesteld zijn in mij.
Ook deze rijpe vrouwen uit Utrecht zijn nog op zoek naar sex
SadGirll, 51 jaar · Nieuwegein
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Gezet lijf
Je bent een man die zich niet enkel op het uiterlijk van een vrouw baseert. Je voert graag een interessant gesprek met een dame die zich weet te redden in deze wereld.
Je bent iemand die spontaan is, veel durft te doen en je schaamt je weinig voor mensen. Als je iets ziet en ervoor wilt gaan is er niets en niemand die jou tegen kan houden om ervoor te gaan. Niet snel boos worden op kleine dingetjes die jou zouden hinderen. Verder kan ik niet te veel van je eisen hoe je moet zijn,
Ik zou een man willen leren kennen , eentje dat niet reikt naar de wolken , niet teveel verwacht van mij omdat hij te hoog wil klimmen.om dan samen die hoogte te gaan verkennen,
Je hebt niet perse wensen en kunt lekker genieten van het moment. Leuke , lieve, grappig, klein, groot het maakt allemaal niet uit. Als je plaatje klopt, kan ik zomaar voor je vallen :-)
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Welkenie, 50 jaar · Ronse
Een leuke liefdevolle man die niet alleen aan zichzelf denkt maar ook veel over heeft voor een ander. Die het leuk vind om dingen
Tijgetje66, 51 jaar · Emmen
Je kan discreet met mijn situatie omgaan, vind het niet erg dat er niet vaak afgesproken kan worden en dat het zelfs misschien
JacquelineD, 52 jaar · s-Gravenhage
Ik ben geen kieskeurige vrouw, maar ik heb bepaalde criteria die belangrijk voor me zijn. Voor mij zijn kwaliteiten als vriendelijkheid,
Patypink, 50 jaar · Antwerpen
Iemand die het spannend voor mij kan maken, discreet zijn? Tja, niet perse. We maken er niet bepaald een geheim van dat we weinig
Genegenheid65, 51 jaar · Brugge
Je houd van een beetje anders dan anders, ik val op het macho type dus je bent lekker en goed gespierd en je hebt een goede sterkte
Eekhoorntjes, 52 jaar · Wassenaar
Kan jij er ook van genieten om uitgebreid te gaan tafelen of een avondje bioscoop? Je bent geen twijfelaar en weet hoe je leven