Als je denkt dat ik goed genoeg voor je zal zijn, dan moet je me dat gewoon laten weten. Ik zal je een goed gevoel geven als we samen zijn en je echt gelukkig maken, je zult niet teleurgesteld zijn in mij.
Ook deze rijpe vrouwen uit Utrecht zijn nog op zoek naar sex
Lachenisgezond, 54 jaar · Woudenberg
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Ik wil absoluut niet langer alleen zijn. Ik ben een echt sociaal ingesteld persoon en daardoor ben ik graag onder de mensen. Het is niet dat ik aandacht ga opeisen maar ik vind het prettig om te weten dat er iemand voor mij is.
Filipinas, 50 jaar · Soest
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Beetje bagage mag best hoor. Wel is het belangrijk dat jij een schone en lieve man bent. En geen witte sokken onder een korte broek, daar knap ik echt op af
Piramientje, 50 jaar · Woerden
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Grijze ogen ♥ Slank lijf
Ben een tijdje uit date-land geweest, en wil mij weer wagen aan het daten en wie weet hebben we een leuke klik, zodat we samen fijne, gezellige en spontane dingen kunnen doen zodat dat kan uitgroeien tot een relatie.
Een type dat qua karakter bij mij aansluit. Geen stressy iemand of druktemaker in ieder geval. Iemand die net zoals ik houdt van het buitenleven, er graag op uit trekt in de natuur en geen allergie heeft tegen dieren :)
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Sivie, 54 jaar · Geleen
Volgt
Stel4849, 54 jaar · Antwerpen
Vrouw zoekt vrouw
Miekeanne, 50 jaar · Keiem
Jij bent een geduldige man. Lieve en zachtaardige man die spontaan is. Een man die veel liefde heeft.
HoLaurence, 50 jaar · Izegem
Graag een man met een beetje diepte gang, ik hou wel niet zo van mannen met oppervlakkigheid. Iets met 2 ondernemen is zoveel
Doenalles, 52 jaar · Drongen
U bent niet op zoek naar een relatie , maar wel naar een affaire. U houd van experimenteren en bent erg discreet . Het is belangrijk
Reisjeldrijn, 51 jaar · Westervoort
Houden van dans en muziek, Fietstochten willen maken, niet te veel op computer willen doen als ik er ben. Opgeruimd en netjes,