Als je denkt dat ik goed genoeg voor je zal zijn, dan moet je me dat gewoon laten weten. Ik zal je een goed gevoel geven als we samen zijn en je echt gelukkig maken, je zult niet teleurgesteld zijn in mij.
Een type dat qua karakter bij mij aansluit. Geen stressy iemand of druktemaker in ieder geval. Iemand die net zoals ik houdt van het buitenleven, er graag op uit trekt in de natuur en geen allergie heeft tegen dieren :)
Delilah65, 52 jaar · Leusden
♥ Utrecht ♥ Zwart haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Jij houd wel van halfbloedjes en bent gek op lekker eten. Ook jij weet precies wat je wilt en gaat dan gelijk op je doel af. Lief, spontaan en sociaal dat zijn de eigenschappen die precies bij jou passen.
--XxClare, 51 jaar · Baarn
♥ Utrecht ♥ Zwart haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Ik ben hier om bij degene te zijn die me echt gelukkig kan maken. Ik hoop dat er iemand is die bereid is alles voor mij te doen. Ik denk dat we samen zoveel plezier zullen hebben.
Funforme, 50 jaar · Amersfoort
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Groene ogen ♥ Slank lijf
Denk je dat je mij aankunt? Ik ben veel eisend, dus bereidt je maar alvast voor ;) Ik hoop voor jou dat je een vrouw als mij stevig onder controle kunt krijgen, want dan kunnen wij het prima met elkaar vinden Graag serieuze en echte reacties.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
JennyP, 53 jaar · Meijel
Een man die ook niet graag alleen is en ook toe is aan een vaste en langdurige relatie. Iemand die goed voor zichzelf zorgt en
LeentjeSiSingle, 53 jaar · Hasselt
eerlijk en betrouwbaar
Ikzeeropwindend, 50 jaar · Lippelo
U wilt een vrouw in je leven eerst vriendschap en als het goed voelt , beslissen we samen wel welk pad we gaan bewandelen. Het
Fre65, 52 jaar · Bussum
Ik zou eerlijk zeggen dat ik deze app al een tijdje gebruik, maar zonder succes. Dat laat me de hoop niet verliezen. Waarom
PrettyLynn65, 52 jaar · Parrega
Ik ben hier gewoon om een neukmaatje te vinden die er altijd voor me kan zijn als ik de behoefte heb om seksueel tevreden te wordengesteld.
Indeopmars, 50 jaar · Lelystad
Een gezellige man die net als ik lekker positief is, het fijn vind om het samen gezellig te maken en vooral er voor kan zorgen