Als je denkt dat ik goed genoeg voor je zal zijn, dan moet je me dat gewoon laten weten. Ik zal je een goed gevoel geven als we samen zijn en je echt gelukkig maken, je zult niet teleurgesteld zijn in mij.
De man die heel avontuurlijk ingesteld is. Ja, daar ben ik naar op zoek. Iemand die respect heeft voor anderen hun mening en gevoelens. Iemand die dus makkelijk een spel meespeelt of zich makkelijk kan aanpassen. Dan is je uiterlijk helemaal niet belangrijk voor mij.
Bloemhaar, 50 jaar · Papekop
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Jij wil ook maar al te graag dat verliefde gevoel weer eens hebben. Die kriebels en vlinders die wild vladderen en waar maar een ding aan te doen is: er gehoor aan geven.Maar laten wij maar eens beginnen met een eerste ontmoeting en van uit daar verder zien.
Lachenisgezond, 54 jaar · Woudenberg
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Ik wil absoluut niet langer alleen zijn. Ik ben een echt sociaal ingesteld persoon en daardoor ben ik graag onder de mensen. Het is niet dat ik aandacht ga opeisen maar ik vind het prettig om te weten dat er iemand voor mij is.
Positivo, 51 jaar · Houten
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Gezet lijf
Een wereldvent ;-) die mij neemt zoals ik ben en het liefst ook spiritueel is alhoewel dat geen must is wat mij betreft.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Daanban19670210, 50 jaar · Delfzijl
Misschien wil jij wel samen met mij eerst lekker hapje eten, een drankje doen en daarna mijn droom in vervulling brengen en
Val99, 51 jaar · Melick
Ben je een eerlijke man? Niet iemand die in een gecompliceerde relatie zit. Ik wil gewoon meer van mezelf genieten. Kun je
Mirandavlinder, 51 jaar · Genk
Serieus en ook lekker. Maten maken geen verschil. Hoe je er mee omgaat des te meer. Ik hou van buiten binnen en overal dus als
Rhodett, 51 jaar · Sint-Niklaas
Als u mijn profiel heeft gelezen, met name het stukje Over Mij, en mijn profiel spreekt u aan? Dan hoor ik graag spoedig van
Scheldemeisje, 53 jaar · Zwartewaterland
Ben jij ook een man die ernaar verlangt om leuke tijden te hebben met een leuke gezellige vrouw? Laat me dan zeker iets van je
Hope67, 50 jaar · Herent
Ok jij hebt alles wat je wil, maar ook jij blijft zoeken naar dat ene? Dan zou het toch geweldig zijn als ik dat ene voor jou ben