Als je denkt dat ik goed genoeg voor je zal zijn, dan moet je me dat gewoon laten weten. Ik zal je een goed gevoel geven als we samen zijn en je echt gelukkig maken, je zult niet teleurgesteld zijn in mij.
Ook deze rijpe vrouwen uit Utrecht zijn nog op zoek naar sex
Bloemhaar, 50 jaar · Papekop
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Jij wil ook maar al te graag dat verliefde gevoel weer eens hebben. Die kriebels en vlinders die wild vladderen en waar maar een ding aan te doen is: er gehoor aan geven.Maar laten wij maar eens beginnen met een eerste ontmoeting en van uit daar verder zien.
De man die heel avontuurlijk ingesteld is. Ja, daar ben ik naar op zoek. Iemand die respect heeft voor anderen hun mening en gevoelens. Iemand die dus makkelijk een spel meespeelt of zich makkelijk kan aanpassen. Dan is je uiterlijk helemaal niet belangrijk voor mij.
Carrie Xxx, 54 jaar · Maarssen
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Ik zoek: Iemand waar ik op kan vertrouwen en iets mee op kan bouwen, iemand die er voor je is als je hem nodig hebt. Zoek twee warme armen om me heen. Je hoeft echt niet de mooiste man op deze planeet te zijn, die bestaat namelijk niet. Iemand die evenveel of misschien nog wel meer tijd aan mij wil besteden als
Anal-Lies, 52 jaar · De Bilt
♥ Utrecht ♥ Rood haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Ik ben op zoek naar een geheime sexrelatie die, hoe gek het ook klinkt, de stoutste sexdingentjes met mij wil doen. Jij bent net als mij verzot op sex. Het liefst nog buiten op spannende plekjes waar je betrapt kunt worden. Een vluggertje waar je maar wilt en me stevig kunnen neuken. Ik ben graag onderdanig,
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Sandra67, 52 jaar · Kraainem
Jij wil je ook niet binden, maar zoekt wel een vriendin om het nuttige aan het aangename paren. Enkel reacties met foto: jij
Brownsugar67, 50 jaar · Diemen
Jij bent die man die ook nog geloofd in de liefde. Ongeacht wat het verleden dan ook mag zijn! Leeftijd zegt mij niet veel! Een
GezelligeHIAse, 50 jaar · Katwijk
Wat ik van jou verwacht is dat je graag geniet van het leven en van kleine dingen. Verder ben je gewoon jezelf en blijf je jezelf.
Aleida196701, 50 jaar · Antwerpen
Je vind het niet erg dat ik in onze evt relatie wel eens een beetje TE druk kan zijn met geld verdienen end at we daardoor niet
Wachtwoord, 52 jaar · Tubbergen
Ik ben op zoek naar een man die ook niet van veel gezeur er omheen houdt en gewoon lekkere geile avonden wil hebben.
Tuinvrouw, 53 jaar · Gent
Ook al plannen om te gaan doen als je niets meer hoeft te doen en je het werken elke dag kan gaan opgeven? Leuk om dan eens te kijken