Als je denkt dat ik goed genoeg voor je zal zijn, dan moet je me dat gewoon laten weten. Ik zal je een goed gevoel geven als we samen zijn en je echt gelukkig maken, je zult niet teleurgesteld zijn in mij.
Ik ben hier om bij degene te zijn die me echt gelukkig kan maken. Ik hoop dat er iemand is die bereid is alles voor mij te doen. Ik denk dat we samen zoveel plezier zullen hebben.
MahriinaX, 51 jaar · Austerlitz
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Grijze ogen ♥ Slank lijf
Ik ben hier om iemand te zoeken met begrip en niet een eigenwijs type man. Ik hou ervan als een man vriendelijk en slim is. Ik wil een sterke man die goed voor zichzelf kan beslissen.
Lekkerkontje63, 54 jaar · Abcoude
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Een lekkere man die al mijn gaatjes wil komen verwennen. Geen zoons op zoek naar een nieuwe moeder. Mannen moeten minimaal 40 jaar oud zijn.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
HotAliaa, 51 jaar · Heusden-Zolder
Ik hou van een man te hebben die me zo sexy kan vinden en me nog steeds kan zien als een jonge vrouw die niet oud is. Ik hou van een
Landleven621106, 54 jaar · Aarschot
Een man die openstaat voor meer.
Willus, 53 jaar · Roosendaal
Jij bent een vrouw die contact wilt met een vrouw!
Leanore, 53 jaar · Drachten
Ik hoop hier een leuke man te ontmoeten, die ten eerste mij seksueel kan bevredigen, Die net als mij liefde en romantiek zoekt
Hollandsfinest, 52 jaar · Castricum
Zin om met een leuke dame als mij op date te gaan? Te genieten van een leuke avond wat kan leiden naar wie weet wel een hele leuke
Fre65, 52 jaar · Bussum
Ik zou eerlijk zeggen dat ik deze app al een tijdje gebruik, maar zonder succes. Dat laat me de hoop niet verliezen. Waarom