Als je denkt dat ik goed genoeg voor je zal zijn, dan moet je me dat gewoon laten weten. Ik zal je een goed gevoel geven als we samen zijn en je echt gelukkig maken, je zult niet teleurgesteld zijn in mij.
Ook deze rijpe vrouwen uit Utrecht zijn nog op zoek naar sex
Druppie, 54 jaar · Utrecht
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Groene ogen ♥ Gezet lijf
Ben je een man van Surinaamse of antiliaanse afkomst. En relexed grappig en spontaan. Dan kan jij mij match wel eens zijn
Redcorset, 54 jaar · Baarn
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Gezet lijf
Ik zelf heb lange tijd geen seks gehad, dus ik zoek iemand die mij werkelijk alle hoeken van de kamer kan laten zien. Van tedere seks tot ruwe seks is geen probleem. Discretie is een pre. Graag serieuze reacties.
Je hebt niet perse wensen en kunt lekker genieten van het moment. Leuke , lieve, grappig, klein, groot het maakt allemaal niet uit. Als je plaatje klopt, kan ik zomaar voor je vallen :-)
Lekkerkontje63, 54 jaar · Abcoude
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Een lekkere man die al mijn gaatjes wil komen verwennen. Geen zoons op zoek naar een nieuwe moeder. Mannen moeten minimaal 40 jaar oud zijn.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
DivaLoes, 51 jaar · Giethmen
Wat ik eigenlijk hier zoek, is gewoon leuk en gezellige contact, met een leuke andere man. Die wel de betekenis van gezelligheid
The Paige, 50 jaar · Beerzel
Geheimen worden opwindend wanneer gevoelens vol passie zijn, dus ik geniet van een uitdaging. Als je zo wild bent als ik kan
Miekeanne, 50 jaar · Keiem
Jij bent een geduldige man. Lieve en zachtaardige man die spontaan is. Een man die veel liefde heeft.
Blijeleia, 52 jaar · Lelystad
Ik ben erg benieuwd naar je.
LadyLivia, 54 jaar · Mariekerke
Ik hoop dat je het mooiste verhaal bent dat het leven voor mij heeft bestemd, de man waar ik naar op zoek ben. Ik wil gewoon iemand
LauraHa, 50 jaar · Coevorden
Een man die niet te gecompliceerd is en een gezonde drive heeft.