Jij bent een heerlijke vent die ook niet vies is van een feestje. Toch snap jij wat ik wil zeggen en zou jij dit tijgertje wel een beetje willen temmen. Jij bent goed met woorden en niet bang om in discussie te gaan. Als jij ook nog eens lief bent heb ik helemaal geluk.
Ook deze rijpe vrouwen uit Oost-Vlaanderen zijn nog op zoek naar sex
Positivo, 51 jaar · Houten
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Gezet lijf
Een wereldvent ;-) die mij neemt zoals ik ben en het liefst ook spiritueel is alhoewel dat geen must is wat mij betreft.
Lekkerkontje63, 54 jaar · Abcoude
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Een lekkere man die al mijn gaatjes wil komen verwennen. Geen zoons op zoek naar een nieuwe moeder. Mannen moeten minimaal 40 jaar oud zijn.
Nijntje1967, 50 jaar · Wijk bij Duurstede
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Jij word geil van kant, hoge kousen en doorschijnende hempjes van net. Wil je net als ik daarmee geile seks beleven, dan ben je bij mij aan het goede adres.
Anngelicca, 53 jaar · Amersfoort
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Ik ben op zoek naar een man die mij blij maakt en mij altijd ondersteunt. Je corrigeert mij als ik iets verkeerd doen. Je bent lief en accepteert me zoals ik ben.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
EssyB, 54 jaar · Lummen
Ik ben discreet als het zou moeten maar het gaat me vooral om het genieten en daar wil ik dus graag werk van maken. Echt genieten
Petronellaa, 54 jaar · Heerlen
Een leuke man met een serieuse uitstraling. Om mee te lachen en mee te donderen. Ik kan namelijk ook wel een beetje stout zijn
GGiennaaa, 54 jaar · Moelingen
zoekend naar een echt persoon, ik hou niet van doen alsof. Ik haat het echt, vooral die leugenaars. Ik hou van een man die behulpzaam
Susanjane2015, 53 jaar · Bovenkarspel
watching movies
Muurbloem6510, 52 jaar · Gorinchem
Je bent een man die zichzelf is en betrouwbaar, die doet wat hij zegt en zegt wat hij doet zonder daar raadselachtig of mysterieus
Gordiy, 51 jaar · Hasselt
Geil dat moet je zeker zijn en een forse dame is juist wat je wil. Reageer dan snel want ik heb er zin in en heb zelfs al mijn smoesje