Ik word zelfs geiler bij de gedachte dat ik gedomineerd word. commandeer me en neuk me hard, zowel mijn kut als kont. Woon je dichtbij? Kan ik je vertrouwen met mijn naakte lichaam? Ik vind dat we gek moeten doen. Ik hou van een aantal fetisjen toegevoegd aan onze sessies.
Eerlijke, lieve, liefst niet rokende man die van humor houd
He-Leen, 53 jaar · Bilthoven
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Samen zijn is ook echt samen zijn en niet met je telefoon in de hand zaken doen tijdens een romantisch diner bijv. Ik hou van lekker eten en een lekker wijntje, dus het zou wel prettig zijn als je ook wel een bourgondiër bent.
Triciababy4, 51 jaar · Utrecht
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Gezet lijf
believing you will not betray my trust i really will love to know more about you and get to meet with you too i seek for a good woman who can make a home an take care of things too a good woman who i caring an lovable who i ready to move on a woman who will not betray my trust write me let know more about each other
Summerof66, 51 jaar · Lage Vuursche
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Groene ogen ♥ Slank lijf
Ben je opzoek naar een vaste relatie. Niet meteen bij elkaar intrekken natuurlijk wel eerst elkaar goed leren kennen ;( ik heb dat wel eens meegemaakt dat een man dat wilde vandaar. Je denkt niet zwart wit, en houd van diepgaande gesprekken. Een vleugje romantiek zou fijn zijn!
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Kurketrekker, 50 jaar · Heerenveen
Als jij kan ontvangen zou dat heel handig zijn, lukt dat niet dan vinden wij wel een oplossing. Geen problemen maken die er
Aukje0, 52 jaar · Emmen
Ik zoek een betrouwbare, lieve en spontane man.
HotAliaa, 51 jaar · Heusden-Zolder
Ik hou van een man te hebben die me zo sexy kan vinden en me nog steeds kan zien als een jonge vrouw die niet oud is. Ik hou van een
Miranda63, 54 jaar · Everbeek
jij bent een leuke en actieve man, die weet hoe je een vrouw met respect moet behandelen
SeksindeNatuur, 50 jaar · Lelystad
Ik mis een geile man in mijn leven, lekkere seks samen tot een hoogtepunt komen. Je bent verzorgt en bent te vinden voor meerdere
MissyX, 53 jaar · Gennep
De liefde is goed, maar zelf ben ik meer in voor een spannende seksrelatie. al dat gedoe heb ik langzamerhand genoeg van gekregen.