Ook deze rijpe vrouwen uit zijn nog op zoek naar sex
Carrie Xxx, 54 jaar · Maarssen
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Ik zoek: Iemand waar ik op kan vertrouwen en iets mee op kan bouwen, iemand die er voor je is als je hem nodig hebt. Zoek twee warme armen om me heen. Je hoeft echt niet de mooiste man op deze planeet te zijn, die bestaat namelijk niet. Iemand die evenveel of misschien nog wel meer tijd aan mij wil besteden als
Ik sla je aan de haak en controleer of je niet ondermaats bent, want ik wil wel de rest van mijn leven met je door kunnen brengen, gaat dat niet dan gooi ik je netjes terug. Ik zoek dus een man waar wel een beetje diepgang inzit, waar ik een goed gesprek mee kan hebben of een lekkere discussie, ik ben een vrouw van
Eerlijke, lieve, liefst niet rokende man die van humor houd
Piramientje, 50 jaar · Woerden
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Grijze ogen ♥ Slank lijf
Ben een tijdje uit date-land geweest, en wil mij weer wagen aan het daten en wie weet hebben we een leuke klik, zodat we samen fijne, gezellige en spontane dingen kunnen doen zodat dat kan uitgroeien tot een relatie.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Dorien123, 51 jaar · Nederweert
Een leuke , lieve man die net als ik lekker spontaan is en die initiatief toont. Spannend, erotisch en zou fijn zijn als je voor
Gwwwen, 53 jaar · Hoogblokland
Zin in een wilde nacht? Ik ben misschien wat ouder, maar daar merk je niks van.
Lenaatje, 54 jaar · Hilversum
Eerlijk en oprecht, optimistische levensvisie, houdt van gezelligheid, verder mag je me alles vertellen waarom jij degene
Roooozbig, 50 jaar · Deventer
De juiste man voor mij is best wel moeilijk te omschrijven. Iemand die me serieus neemt en niet met mijn gevoelens speelt,
JoelleH, 53 jaar · Arendonk
Ik vind het leuk als een man ambities en dromen heeft. Dromen zijn geen bedrog, dromen zijn er om waar te maken. Ik ben op zoek
XxAmeliaxX67, 50 jaar · Mannekensvere
Ben je een geile man, zo ja, dan ik wil jou! Ik wil dat je me laat voelen dat ik de enige ben voor jou. Ik weet zeker dat ik je de dingen