Ook deze rijpe vrouwen uit zijn nog op zoek naar sex
NewBlond, 52 jaar · Bunnik
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Een man die in mijn leven wat kleuren kan brengen, zodat ik weer inspiratie vind. Een man die heel dapper is zoals ik. En als jij ook nog eens positief in het leven staat, dan vraag ik niets meer.
Buitenseksliefhebber, 52 jaar · Baarn
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Grijze ogen ♥ Slank lijf
Je hebt er geen probleem mee dat ik een getrouwde vrouw ben. Leeftijd maakt voor mij helemaal niet uit, als je het maar spannend en lekker vindt om het eens buiten in de natuur te gaan doen. Als laatste, je bent discreet!
Filipinas, 50 jaar · Soest
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Beetje bagage mag best hoor. Wel is het belangrijk dat jij een schone en lieve man bent. En geen witte sokken onder een korte broek, daar knap ik echt op af
Nikki119630515, 54 jaar · Doorn
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Groene ogen ♥ Gezet lijf
Hoop je hier dan ook te vinden, jij lieve, zachtaardige, goedhartige, gekke, grappige, gezellige, leuke, mannelijke, stoere, machoachtige, brutale familieman/knuffelbeer! Kom op, neem de kans en grijp mij met beide handen aan, ik beloof je dat je er geen spijt van krijgt!
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Truus 47, 51 jaar · Delft
volgt
Annny, 53 jaar · Meerbeke
Geen macho types, een beetje stoer mag je absoluut wel zijn. Je bent te vertrouwen, eerlijk en vrijgezel lijkt mij ook wel
HotJacuzzi, 50 jaar · Kootwijk
Iemand die graag geniet, nieuwe dingen wil proberen, respectvol is en een dame weet te verwennen.
Mehetabel, 50 jaar · Oosterhout
Je houd van gezelligheid en wil dat graag delen met anderen. Man, vrouw of stellen iedereen mag reageren van 18 tot 118 bij
Mmmillyy, 54 jaar · Godveerdegem
Ik ben helemaal in voor een one night stand, het leven is kort. Ervaar wat ik je kan bieden. Als je bij me in de buurt bent, bel
Damevan1967, 50 jaar · Leopoldsburg
Ik hou van de temperamentvolle, gepassioneerde mannen; latino's, donkere mannen...die je zomaar vastpakken en salsa