Ook deze rijpe vrouwen uit zijn nog op zoek naar sex
5sterrenhotel, 52 jaar · Veenendaal
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Ben jij de geen die kan laten zien dat geld inderdaad geen rol speelt, en mij het gelukkige gevoel even kan terug geven met een heerlijke en gezellige date vol lachen en gek doen.
Lilsy, 54 jaar · Nieuwegein
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Bruine ogen ♥ Gezet lijf
Ga je me wat van je tijd geven? Als je me je tijd kunt geven, weet ik zeker dat dit gaat werken. Word je enthousiast over de dingen die we samen kunnen doen?
JosieGold, 54 jaar · Waverveen
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Die fysieke aantrekkingskracht krijg ik maar niet uit mijn hoofd. En ik zeg niet dat die kerel dan een uitstraling hoeft te hebben van een model. Als ik een man het naar zijn zin zie hebben en wat plezier maakt en wat aan het geinen is, kan ik daar onmiddellijk mijzelf tot aangetrokken voelen, voor wat voor
Geluksvogeltje, 50 jaar · IJsselstein
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Een leuke gezellige genietende man
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Bikike, 51 jaar · Mechelen
volgt
Rokjesdag0, 54 jaar · Bekegem
Ik zoek een man met wensen die zin heeft dat ik die wensen voor hem kan vervullen. Ik mag graag een man lekker laten genieten
Annny, 53 jaar · Meerbeke
Geen macho types, een beetje stoer mag je absoluut wel zijn. Je bent te vertrouwen, eerlijk en vrijgezel lijkt mij ook wel
Loor , 51 jaar · Eemshaven
Ik zoek iemand die het een uitdaging vind om mij in bed te krijgen. Jonger of ouder dat maakt me niets uit. Ik zie alles als een
Dolfijn43, 50 jaar · Bellem
Wat ik zoek is een man die, net als ik, sportief is en er van houdt om samen dingen te ondernemen. Verder vind ik het belangrijk
Sandrynne, 54 jaar · Zeebrugge
Op zoek zijn naar sex en geen relatie, open, eerlijk, lief attent en een grote genieter.