Je hebt niet perse wensen en kunt lekker genieten van het moment. Leuke , lieve, grappig, klein, groot het maakt allemaal niet uit. Als je plaatje klopt, kan ik zomaar voor je vallen :-)
Redcorset, 54 jaar · Baarn
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Gezet lijf
Ik zelf heb lange tijd geen seks gehad, dus ik zoek iemand die mij werkelijk alle hoeken van de kamer kan laten zien. Van tedere seks tot ruwe seks is geen probleem. Discretie is een pre. Graag serieuze reacties.
Jose1967, 50 jaar · Soest
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Gezet lijf
Volgt
MarthaVliet, 50 jaar · Amstelhoek
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Grijze ogen ♥ Slank lijf
Om heel eerlijk te zijn, dit is mijn eerste poging en ik weet nog niet zo goed waar ik precies naar op zoek ben. In eerste instantie ging het voor mij om een maatje, maar hoe meer ik erover nadacht gaat mijn richting meer de kant op van seks. Een seks partner. Ik weet alleen niet hoe dit verder te moeten uitvoeren,
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
GabrielAngel, 50 jaar · Overpelt
Bekijk mijn foto en zeg me. Hoe vind je me?
Singeltjes, 51 jaar · Tiel
De man waar ik naar op zoek ben moet vooral zichzelf zijn
Grettas, 53 jaar · Bergambacht
Ik wil iemand zijn die me serieus neemt. Ik wil niet in een gecompliceerde relatie zitten. Ik wil plezier met je maken. Kunnen
Tifffany23, 51 jaar · Almelo
Een man die ook dezelfde houding heeft als de mijne. Een man die open van geest is enwaarmee ik gemakkelijk kan praten. Een
ProudLinda, 54 jaar · Hoofddorp
Je moet aardig zijn, heel makkelijk zijn in de omgang en altijd iets leuks willen doen. Maak me gelukkig en laat me weer lachen,
Halloween, 51 jaar · Groningen
Je durft voor jezelf op te komen en vind niet alles zomaar goed. Je geeft tegengas maar slaat daar niet in door. Jaloers ben