Ook deze rijpe vrouwen uit zijn nog op zoek naar sex
Shirley, 54 jaar · Utrecht
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Jij ben niet de ideale man.. bestaat toch niet ;-)) Ik wil eerst wel even via deze site contact hebben en wie weet??? KUSSSSS
Buitenseksliefhebber, 52 jaar · Baarn
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Grijze ogen ♥ Slank lijf
Je hebt er geen probleem mee dat ik een getrouwde vrouw ben. Leeftijd maakt voor mij helemaal niet uit, als je het maar spannend en lekker vindt om het eens buiten in de natuur te gaan doen. Als laatste, je bent discreet!
Druppie, 54 jaar · Utrecht
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Groene ogen ♥ Gezet lijf
Ben je een man van Surinaamse of antiliaanse afkomst. En relexed grappig en spontaan. Dan kan jij mij match wel eens zijn
Ik geef de voorkeur aan iemand die seksueel open is, in ieder geval om dingen te proberen, en die is bereid om zonder verplichtingen plezier met mij te hebben.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Cheekie, 51 jaar · Putten
Ik zoek spannende heren voor spannende spelletjes. Wel enig niveau graag. Ik ben voor heel veel in. Ben je nieuwsgierig naar
Charletan, 53 jaar · Niel
Hoop van hier iemand te mogen ontmoeten die MIJN aandacht weet te trekken
Eliolw, 50 jaar · Vlissingen
Een man of mannen, eventueel ook stellen die seks willen met een gewillige blonde vrouw. Mijn vriend doet niet mee, die kijkt
Liesse, 52 jaar · Emmeloord
Lief, sexy en als ik het mag kiezen met een tintje, iemand die van een avontuurtje houd;-)
Mupppp, 53 jaar · Edegem
Hou jij ook van reizen maken en is binnen zitten niet jouw ding, vind je het ook heerlijk om je neus in de wind te houden en genieten
Clairemeester, 51 jaar · Breugel
Vrolijk- zorgzaam en gezellig en natuurlijk een muziek liefhebber.