Je houd van sport , en dat hoeft niet perse voetbal te zijn of dat je zelf sport. Als je maar van sport kijken houd. Je zoekt vriendschap maar houd wel alle opties open.
Buitenseksliefhebber, 52 jaar · Baarn
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Grijze ogen ♥ Slank lijf
Je hebt er geen probleem mee dat ik een getrouwde vrouw ben. Leeftijd maakt voor mij helemaal niet uit, als je het maar spannend en lekker vindt om het eens buiten in de natuur te gaan doen. Als laatste, je bent discreet!
MahriinaX, 51 jaar · Austerlitz
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Grijze ogen ♥ Slank lijf
Ik ben hier om iemand te zoeken met begrip en niet een eigenwijs type man. Ik hou ervan als een man vriendelijk en slim is. Ik wil een sterke man die goed voor zichzelf kan beslissen.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Sopje, 52 jaar · De Rijp
Een hete spannende man of mannen. Eventueel zin in een trio, gangbang Graag eerst over en weer mailen in vertrouwen. ook met
Kpppigg, 50 jaar · Hoogkarspel
Ben jij ook op zoek naar geluk? Ben je iemand die gewoon iemand nodig heeft in zijn leven?
Debster246, 51 jaar · Adegem
Kun jij het leven van mij wat aangenamer en gezelliger maken? Ben jij ook op zoek naar een leuke vrouw? Dan wacht ik op jou in
Bistelzwolle, 51 jaar · Zwolle
BuurVrouwen, 50 jaar · Sint Jansklooster
Een leuke man met goede positieve instelling, lekkere erotische trekjes. verzorgd, hygienisch en bij voorkeur groot geschapen.
Findmeplease, 53 jaar · Harlingen
Je bent bereid om seks te hebben met een oudere vrouw zoals ik, je zult me steeds weer plezieren elke keer dat we seks hebben!