Als je denkt dat ik goed genoeg voor je zal zijn, dan moet je me dat gewoon laten weten. Ik zal je een goed gevoel geven als we samen zijn en je echt gelukkig maken, je zult niet teleurgesteld zijn in mij.
Ik zou een man willen leren kennen , eentje dat niet reikt naar de wolken , niet teveel verwacht van mij omdat hij te hoog wil klimmen.om dan samen die hoogte te gaan verkennen,
Je vindt het niet erg om wat klusjes te doen en me gezelschap te houden, op zijn minst toch tijdens het avondeten. Je bent aardig om om me heen te hebben, je houdt van een gesprek, je bent grappig en welbespraakt. Leeftijd maakt niet uit, maar ik vind het leuk als je je als een jonge man gedraagt, vol energie!
Ik geef de voorkeur aan iemand die seksueel open is, in ieder geval om dingen te proberen, en die is bereid om zonder verplichtingen plezier met mij te hebben.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Marjann66, 50 jaar · Peer
Mannen zoek toch iemand van je eigen leeftijd! Dat is wat ik een tijdlang gedacht heb. Maar dat krijg je wel als je verlaten
Delphine196401, 53 jaar · Zwijndrecht
Een gezellig persoon;
Florathefemale, 53 jaar · Elkenrade
Als je ook opzoek bent naar liefde, dan ben ik hier voor jou. Stuur me een berichtje , en misschien zijn we wel voor elkaar gemaakt.
Exposer, 52 jaar · Aalst
Man(nen) die van buitensex houden en sex op openbare plekjes.
Groenevinger, 50 jaar · Bussum
Warmhartig, niet-materialistisch, houdt ook van de natuur, lekker voor de open haard zitten in de winter, in de zomer in