Als je denkt dat ik goed genoeg voor je zal zijn, dan moet je me dat gewoon laten weten. Ik zal je een goed gevoel geven als we samen zijn en je echt gelukkig maken, je zult niet teleurgesteld zijn in mij.
Ook deze rijpe vrouwen uit Utrecht zijn nog op zoek naar sex
Anngelicca, 53 jaar · Amersfoort
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Ik ben op zoek naar een man die mij blij maakt en mij altijd ondersteunt. Je corrigeert mij als ik iets verkeerd doen. Je bent lief en accepteert me zoals ik ben.
Een leuke geduldige man die echt vastberaden is en die niet snel opgeeft als het even tegen zit. Die zich helemaal durft te geven en ook zelf veel geeft. Kortom een man met zijn hartje op de goede plek en die ook toe is aan wat meer liefde in zijn leven.
Ben je opzoek naar een vaste relatie. Niet meteen bij elkaar intrekken natuurlijk wel eerst elkaar goed leren kennen ;( ik heb dat wel eens meegemaakt dat een man dat wilde vandaar. Je denkt niet zwart wit, en houd van diepgaande gesprekken. Een vleugje romantiek zou fijn zijn!
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Devasya, 50 jaar · Nijverdal
Ik ben dol op sex en mannen, en het liefst zou ik elke dag sex willen hebben. En dat brengt mij eigenlijk hier. Want waar anders
Vraagme, 51 jaar · Daknam
Wat wordt er aan eigenschappen minstens verwacht? Betrouwbaar, open, geen bekrompenheid- vooroordelen qua leefstijlen
Ilene, 53 jaar · Buren
Kort samen gevat? discreet!
Riekse, 54 jaar · Dordrecht
tja.... ik ben benieuwd. wacht je reactie wel af.
Tanya1965, 52 jaar · Deventer
Ik wil natuurlijk iemand van mijn leeftijd ontmoeten, en ik wil ook iemand ontmoeten die ballen heeft, en zal man worden,
Lindseyhey, 52 jaar · Zuidveld
Ik heb mijn aandeel onvolwassen eerste liefdes en het pijnlijke liefdes verdriet die volgde, gezien. Als ik nu terugkijk,