Als je denkt dat ik goed genoeg voor je zal zijn, dan moet je me dat gewoon laten weten. Ik zal je een goed gevoel geven als we samen zijn en je echt gelukkig maken, je zult niet teleurgesteld zijn in mij.
Ook deze rijpe vrouwen uit Utrecht zijn nog op zoek naar sex
Feestneusje, 51 jaar · Utrecht
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Grijze ogen ♥ Slank lijf
Kom je mee de bloemetjes buiten zetten?
Buitenseksliefhebber, 52 jaar · Baarn
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Grijze ogen ♥ Slank lijf
Je hebt er geen probleem mee dat ik een getrouwde vrouw ben. Leeftijd maakt voor mij helemaal niet uit, als je het maar spannend en lekker vindt om het eens buiten in de natuur te gaan doen. Als laatste, je bent discreet!
Triciababy4, 51 jaar · Utrecht
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Gezet lijf
believing you will not betray my trust i really will love to know more about you and get to meet with you too i seek for a good woman who can make a home an take care of things too a good woman who i caring an lovable who i ready to move on a woman who will not betray my trust write me let know more about each other
NewBlond, 52 jaar · Bunnik
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Een man die in mijn leven wat kleuren kan brengen, zodat ik weer inspiratie vind. Een man die heel dapper is zoals ik. En als jij ook nog eens positief in het leven staat, dan vraag ik niets meer.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Speelsesanne, 53 jaar · Meerle
Vooralsnog ben ik niet op zoek naar een vaste relatie. Wel een gezellige eerste vrijblijvende date waarbij we elkaar wat
Work2 Hard, 52 jaar · Enkhuizen
Een persoon kan veranderen, in alle opzichten. Ik wil een man naast me die mij lekker verwend een man die samen de spanning
Warejacobina, 53 jaar · Grimbergen
Volgt
SeksindeNatuur, 50 jaar · Lelystad
Ik mis een geile man in mijn leven, lekkere seks samen tot een hoogtepunt komen. Je bent verzorgt en bent te vinden voor meerdere
Sammie800, 54 jaar · Almere
hou van eerlijkheid en niet van liegen en dat je sportaan bent
Baarnoor, 51 jaar · Arnemuiden
Ik zou echt niet weten wat ik hier neer zou moeten zetten. Maar je komt er vanzelf wel achter. Ik ben niet iemand die meerdere