Als je denkt dat ik goed genoeg voor je zal zijn, dan moet je me dat gewoon laten weten. Ik zal je een goed gevoel geven als we samen zijn en je echt gelukkig maken, je zult niet teleurgesteld zijn in mij.
Je houd van sport , en dat hoeft niet perse voetbal te zijn of dat je zelf sport. Als je maar van sport kijken houd. Je zoekt vriendschap maar houd wel alle opties open.
5sterrenhotel, 52 jaar · Veenendaal
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Ben jij de geen die kan laten zien dat geld inderdaad geen rol speelt, en mij het gelukkige gevoel even kan terug geven met een heerlijke en gezellige date vol lachen en gek doen.
Summerof66, 51 jaar · Lage Vuursche
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Groene ogen ♥ Slank lijf
Ben je opzoek naar een vaste relatie. Niet meteen bij elkaar intrekken natuurlijk wel eerst elkaar goed leren kennen ;( ik heb dat wel eens meegemaakt dat een man dat wilde vandaar. Je denkt niet zwart wit, en houd van diepgaande gesprekken. Een vleugje romantiek zou fijn zijn!
Lekkerkontje63, 54 jaar · Abcoude
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Een lekkere man die al mijn gaatjes wil komen verwennen. Geen zoons op zoek naar een nieuwe moeder. Mannen moeten minimaal 40 jaar oud zijn.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
KarenVanM, 51 jaar · Klazienaveen
Het zal wel suf klinken maar uiterlijk vind ik echt niet belangrijk. Nee, het gaat erom wat aan de binnenkant zit. Ik zoek een
Marybeth, 54 jaar · Deventer
Ben jij een vrouw en herken jij jezelf in mijn profiel en heb je zin om te daten en een ralatie aan te gaan, hoop ik op een reactie.
AnnieF, 51 jaar · Woensdrecht
Romantisch aangelegd en een hart van goud. Als jij daar voor gaat met me doen we het goed. Hoe dan ook is het genieten en dat is
Lilililian, 53 jaar · Weert
Ik wil een serieuze en intelligente man ontmoeten, doelgericht en vriendelijk. Ik ben een romantische meid en geloof dat
Geahhh, 51 jaar · Noordwijk
Wat ik het liefst zou vinden is een fijne vent met een avontuurlijke en energieke instelling. Iemand waar ik echt wat mee op