Als je denkt dat ik goed genoeg voor je zal zijn, dan moet je me dat gewoon laten weten. Ik zal je een goed gevoel geven als we samen zijn en je echt gelukkig maken, je zult niet teleurgesteld zijn in mij.
Ook deze rijpe vrouwen uit Utrecht zijn nog op zoek naar sex
Lilsy, 54 jaar · Nieuwegein
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Bruine ogen ♥ Gezet lijf
Ga je me wat van je tijd geven? Als je me je tijd kunt geven, weet ik zeker dat dit gaat werken. Word je enthousiast over de dingen die we samen kunnen doen?
Aardige lieve man die een beetje op hetzelfde nivo zit en ook zin heeft om wat mooie herinneringen te maken voor de toekomst en de komende jaren nog door wil brengen met een leuke vrouw. Echt een relatie is leuk maar als dat er niet van gaat komen is het ook niet erg. Ik vind het ook gewoon leuk om iemand te leren
Piramientje, 50 jaar · Woerden
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Grijze ogen ♥ Slank lijf
Ben een tijdje uit date-land geweest, en wil mij weer wagen aan het daten en wie weet hebben we een leuke klik, zodat we samen fijne, gezellige en spontane dingen kunnen doen zodat dat kan uitgroeien tot een relatie.
Feestneusje, 51 jaar · Utrecht
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Grijze ogen ♥ Slank lijf
Kom je mee de bloemetjes buiten zetten?
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Vivianeas, 52 jaar · Meilegem
Je bent leuk en houdt van het buitenleven zoals ik. Je bent romantisch en niet opdringerig. Ik haat dat. Als je goed voor me
SweetAlene, 50 jaar · Emmen
Je moet een goede man zijn met een groot hart, als je mijn hart wil veroveren dan moet je wel wat te bieden hebben. En natuurlijk
KindClaudia1, 50 jaar · Eldersloo
Wil jij mijn liefde ervaren zoals ik dat voor ogen heb? Ik heb een leeftijd waarop ik alles al heb meegemaakt en precies weet
Magwil, 50 jaar · Deventer
volgt
PrettyDonna, 54 jaar · Schoten
Me goed voelen bij jou voor we verder gaan is wel een eerste, zo niet de belangrijkste, vereiste. Waar je vandaan komt, hoe
Tuinvrouw, 53 jaar · Gent
Ook al plannen om te gaan doen als je niets meer hoeft te doen en je het werken elke dag kan gaan opgeven? Leuk om dan eens te kijken