Ja, laten we lekker eens over jou beginnen. ik heb een vooroordeel over de jongens hier uit de buurt, meer ook omdat die vooroordeel klopt. er zitten kneuzen tussen echt te erg gewoon!!!! Wel graag ff een normale gast die NIET in het weekends op een traktor of in een groene opel ascona rijd *hinthint*
De man die heel avontuurlijk ingesteld is. Ja, daar ben ik naar op zoek. Iemand die respect heeft voor anderen hun mening en gevoelens. Iemand die dus makkelijk een spel meespeelt of zich makkelijk kan aanpassen. Dan is je uiterlijk helemaal niet belangrijk voor mij.
Shirley, 54 jaar · Utrecht
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Jij ben niet de ideale man.. bestaat toch niet ;-)) Ik wil eerst wel even via deze site contact hebben en wie weet??? KUSSSSS
Anngelicca, 53 jaar · Amersfoort
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Ik ben op zoek naar een man die mij blij maakt en mij altijd ondersteunt. Je corrigeert mij als ik iets verkeerd doen. Je bent lief en accepteert me zoals ik ben.
Ik zou een man willen leren kennen , eentje dat niet reikt naar de wolken , niet teveel verwacht van mij omdat hij te hoog wil klimmen.om dan samen die hoogte te gaan verkennen,
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Brownsugar67, 50 jaar · Diemen
Jij bent die man die ook nog geloofd in de liefde. Ongeacht wat het verleden dan ook mag zijn! Leeftijd zegt mij niet veel! Een
Millene, 50 jaar · Grimbergen
Ik heb heerlijke honing voor jou....
Annickske, 54 jaar · Dendermonde
een plezante (ondeugende) man (niet te verlegen),die weet wat hij wilt en daar ook wat mee doet
RodeSlip, 50 jaar · Middelburg
Heb al heel wat leuke mannen gezien hier dus wie weet hebben wij binnenkort een spannende sdate.
Roddelaarster, 54 jaar · Roden
Ik kan vrij kort zijn over mijn wensen. Een type wat mij aanspreekt is een man (leeftijd niet belangrijk) die er van houdt om
GezelligeHIAse, 50 jaar · Katwijk
Wat ik van jou verwacht is dat je graag geniet van het leven en van kleine dingen. Verder ben je gewoon jezelf en blijf je jezelf.