De man die op mijn oproep mag reageren weet zorgzaamheid te waarderen, maar vertoont geen claimgedrag. Ben je net als ik alleen en ben je op zoek naar dat maatje en vriend dan ben ik je match
Ik zou eerst wel iemand leren kennen, chatten, fotos uitwisselen en dan zien we wel verder.... maar wel met de hoop op iets concreets. Als we iets in gemeen hebben, wie weet wat er uit kan bloeien
Ik ben er vrij zeker van dat ik je de beste ervaring kan geven die je wilt hebben. Wil jij mijn partner worden, wil je mij als degene die het allemaal voor je kan doen? Ik wil bij iemand te zijn die me goed zal behandelen, kun jij die man voor mij zijn?