Graag wil ik kennis maken met een leuke ondernemende man, een sociaal en vrolijk iemand, iemand die houdt van een goed gesprek, eerlijk is en zin heeft in t leven. Tenslotte is het zo veel leuker met twee. Reageer en we zien wel of er iets leuks kan groeien... ik wil ook liever iemand in levende lijve ontmoeten, zo weten we beide veel sneller of het klikt. Ik ben zelf 1m71 groot, dus graag een man die groter is....
Ik zoek een intellectueel persoon om gedachtes uit te wisselen. Ik hou wel van mensen met een hoop levenservaring, dat zijn dingen waarvan ik misschien zou kunnen leren. Eerlijkheid en betrouwbaarheid staan wel voorop. Groetjes!
Een leuke man met een vlugge tong, humor, Op niveau. Gebonden mannen zijn ook zeer welkom, die hebben vaak een seksuele frustratie die zij maar al te graag bij mij mogen uitoefenen