Een gezellig en charmant type met het hart op de tong. Ik vind het alleen maar leuk als jij graag een discussie aangaat of zegt wat jij denkt. Uiterlijk en afkomst is totaal niet belangrijk.
Het leven begint met veertig zeggen ze wel eens, heb jij ook het gevoel dat je nu pas een beetje begint met leven? Kinderen de deur uit, minder werken en je houdt opeens veel meer vrije tijd over. Wij jij dat ook, tijd en ruimte voor de dingen die jij belangrijk vindt?
Wij gaan samen alles doen waar we maar zin in hebben en dat kan ik je nu al vertellen. Het is heerlijk om daar voor te gaan en daar werk van te maken. Dat is ook wat we samen van plan zijn hoop ik?
ik zoek een lieve, zorgzame attente man die mij geborgenheid kan en wil bieden....Mannen die op zoek zijn naar een one night stand gelieve mijn profiel te laten voor wat het is. En gelieve ook te reageren met foto, je ziet mij tenslotte ook als het goed is. Dus graag alleen serieuze reacties, dan krijg je