Hoe iemand zou moeten zijn, is niet aan mij om te zeggen. Kan wel vertellen dat ik niet val op bankhangers of kroegtijgers. Leeftijd en dergelijke maken me eigenlijk niks uit.
Ik hou van een warme en sympathieke man, een maatje waarmee ik gezellig mee kan praten, alles mee kan delen, lief en leed. knus op de bank tv te kijken of gewoon in stilte genieten en een boek te lezen. Soms kan uitspatten in vrolijkheid en spontaan iets leuks en onverwachts te gaan doen.
We gaan gewoon eerst lekker praten. Als er een klik is gaan we samen leuke dingen doen. Ik wil het vooral rustig aan doen, maar de achterliggende gedachte blijft. Ik wel echt op zoek naar een relatie.