Als je op zoek bent naar seks en je wilt het elke dag van je leven hebben. Stuur me gewoon een bericht en laten we kijken of we hiermee akkoord gaan. Wees gewoon simpel en eerlijk en ik denk dat we samen goed in bed kunnen zijn.
Jij bent een man die wel houd van een vrouw met een eigen mening en een bijzondere uitstraling. Jij ziet het wel zitten om met mij wat moois op te bouwen en te genieten samen.
Gezellig en later misschien meer.. Wordt vervolgt...
Simpiethebest, 47 jaar · Zwolle
♥ Overijssel ♥ Donkerblond haar ♥ Blauwe ogen
het voornaamste is dat je een vrouw bent,hou van vrouwelijke vrouwen.ik zou het leuk vinden om kontakt met je te maken,via tel,msn maakt niet uit.en dan kijken we wel wat er uit komt.leuke vriendschap of een leuke relatie.als je wilt stuur me dan je msn of telnr.kunnen we alvast beginnen met kontakt leggen.
Je bent een vlotte spontane gezellige man waar iedereen zich snel bij op zijn gemak voelt. Je kan zelf overal komen en vind het niet moeilijk om dan thuis een smoesje te moeten verzinnen. Ik weet mijn smoes die ik ga verzinnen al. Misschien zin om eens wat beter kennis te maken met elkaar. Dan komt de rest vanzelf
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
ALFRED 2015, 47 jaar · Binnenmaas
Volgt
Hotspotje, 45 jaar · Den Haag
Een gezellige lieve man. Lekker stappen in de kroeg of leuk hollands discotheekje. Roken geen bezwaar. Iemand die spanning
Geco, 47 jaar · Blijham
Mocht je nu denken, dat zoek ik. Geweldig dan kan je gewoon gelijk de koe bij de hoorns pakken. Ik ben niet ingewikkeld maar
Aaf04, 46 jaar · Elene
Zoek naar iemand om mijn leven mee te delen. Mijn beste vrienden zouden me omschrijven als relaxed, houdt van lachen, zorgzaam,
LittleTwin, 46 jaar · Gentbrugge
Je bent een vlotte man die open staat om een seksvriendin te vinden. Je bent knap, eigenzinnig en grappig. Je bent ook erg gevend
Liset1968, 49 jaar · Noorderwijk
Jij bent een man die houdt van gezelligheid, en je gaat er graag op uit om voor een hapje en een drankje. JE bent net als ik een