Als je denkt dat ik goed genoeg voor je zal zijn, dan moet je me dat gewoon laten weten. Ik zal je een goed gevoel geven als we samen zijn en je echt gelukkig maken, je zult niet teleurgesteld zijn in mij.
Ik geef de voorkeur aan iemand die seksueel open is, in ieder geval om dingen te proberen, en die is bereid om zonder verplichtingen plezier met mij te hebben.
Je hebt niet perse wensen en kunt lekker genieten van het moment. Leuke , lieve, grappig, klein, groot het maakt allemaal niet uit. Als je plaatje klopt, kan ik zomaar voor je vallen :-)
Happyhattie, 51 jaar · Cothen
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Als jij me laat weten waar je zin in hebt dan kunnen we er wel werk van maken. Het mooiste is om daar meteen voor te gaan. Wat zou je denken om daar optimaal voor te gaan!
Summerof66, 51 jaar · Lage Vuursche
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Groene ogen ♥ Slank lijf
Ben je opzoek naar een vaste relatie. Niet meteen bij elkaar intrekken natuurlijk wel eerst elkaar goed leren kennen ;( ik heb dat wel eens meegemaakt dat een man dat wilde vandaar. Je denkt niet zwart wit, en houd van diepgaande gesprekken. Een vleugje romantiek zou fijn zijn!
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Single40, 51 jaar · Oosterhout
ben ge intereseert in mannen
NeukMama, 54 jaar · Rotterdam
Volgt
Neeltjenaakt, 54 jaar · Deventer
Je bent ook een buitenmens net als ik, je bent liever buiten als binnen. Af en toe een date zie je ook wel zitten, of een fijne
KinkySyl, 51 jaar · Vianen
Nieuwsgierig? Ik ook naar jou. Wacht niet langer en neem contact met me op!
Xxcindyxx, 54 jaar · Kaulille
Ook zo gek op seks en ook zin om daar meteen wat aan te doen? Want het is uiteraard heel erg fijn om daar echt lekker van te genieten.
Mich45, 50 jaar · Leisele
Ik wil dat je wat tijd voor me hebt. Kun je ook loyaal aan mij zijn? Ik wil dat je me de dingen geeft waarnaar ik verlang. Heb je